اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی و پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی و پیکر تراشی | جوانسازی پوست

تزریق ژل و بوتاکس
کلینیک پوست و زیبایی اکسیر شهرک غرب با انجام خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست ، جوانسازی پوست ، جوانسازی صورت ، میکرودرم ، فیزوتراپی ، رفع موهای زائد ، لیزر صورت ، لیزر بدن و بیکینی ، رفع سلولیت ، شاک ویو ، لاغری موضعی و پیکرتراشی ، مشاوره تغذیه و لاغری ، ماساژ ، ماساژ درمانی ، سنگ داغ شرقی ، سوئدی ، فیزوتراپی و شاک ویو ، طب سوزنی
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک (شهید نورانی)، پلاک 26 طبقه دوم غربی
021-88361343

  • ۰
  • ۰

پیکرتراشی گزینه اول نیست !!! قسمت دوم

در این مقاله تخصصی اکسیر شهرک غرب   قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا همواره پیکرتراشی  در همه شرایط توصیه اول پزشکان است ؟!! برای پاسخ به این سوال لطفا تا پایان مقاله  «پیکرتراشی گزینه اول نیست !!! » این مقاله قسمت دوم  پیکرتراشی گزینه اول نیست  پس لذا توصیه میگردد اگر قسمت اول این مقاله را مطالعه نکرده اید رو اینجا کلیک کنید و  مطالعه بفرمایید .

 

همانطور که در قسمت قبل  برخی از ذهینت های نادرست  مردم هنگام مراجعه برای لاغری موضعی و پیکر تراشی  اشاره شد و در مورد لاغری موضعی و پیکر تراشی  نکات مهمی مطرح شد در این قسمت قصد داریم به شما بگوییم که آیا با ورزش کردن میتوان زیبایی اندام خود را نگه داشت ؛‌ که در آینده نیازی به لاغری موضعی و پیکر تراشی نباشد یا خیر ؟! لطفا با ما همراه باشید .

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی

 

پشتکار عامل موفقیت در تمرینات رسیدن به تناسب اندام

 

با اینکه همیشه می خواهید برنامه تمرینی و غذایی مناسبی داشته باشید، اما آن برنامه خاص تعیین نمی کند که به اهدافتان می رسید یا نه. این پشتکار و ثبات قدم شما در دنبال کردن این برنامه هاست که شما را به نتایج دلخواهتان می رساند.
مهمترین عامل در موفقیت این است که تا چه میزان بتوانید پشتکار و ثبات قدم خود را در دنبال کردن برنامه تان حفظ کنید تا به  تناسب اندام  برسید .   از اینها گذشته، حتی بهترین و فکرشده ترین برنامه ها در دنیا هم شما را به نتیجه نمی رسانند مگر اینکه واقعا با تداوم و پشتکار آن برنامه را دنبال کنید.


در این قسمت از کتاب به نکاتی اشاره می کنیم که به شما کمک می کند پشتکار خود را ارتقاء ببخشید تا نتیجه ای که از تمریناتتان عایدتان می شود را چندین برابر کنید و به  تناسب اندام  برسید .

 

  • اهداف درست تعیین کنید


هدفی که انتخاب می کنید می تواند تاثیر بسزایی بر انگیزه شما داشته باشد و در حفظ پشتکار نیز بسیار پر اهمیت است. به طور کل، اهداف درونی و ذاتی بهتر از اهداف خارجی عمل می کنند چون این اهداف برای خود شما تعیین شده است. اهداف درونی و ذاتی عبارت است از حفظ وزنی که احتمال بیماری شما را پایین بیاورد، حس رضایت و خشنودی که خیلی ها بعد از تمرین سنگین احساس می کنند، و فراهم کردن یک راه خوب برای از بین بردن و آزاد کردن استرس در طول روز. در مقابل اهداف خارجی عبارتند از کم کردن ۵ کیلو از وزنتان قبل از رفتن به مسافرت کنار دریا، شش تکه کردن عضلات شکم، و بالا بردن پرس سینه تان تا ۱۰۰ کیلوگرم این تمرینات موجب میشود تا در آینده متقاضی لاغری موضعی و پیکر تراشی   نشوید


پس از مدتی اهداف خارجی اهمیت کمتری پیدا می کنند یا به کلی از میان می روند و پشتکار تمرین شما نابود می شود. وقتی آن مسافرت کنار دریا تمام شود دیگر انگیزه ای برای رفتن به باشگاه بعد از کار نخواهید داشت. البته این به آن معنا نیست که هیچوقت نباید برای خود اهداف خارجی داشته باشید، نه، این اهداف هم انگیزه های بسیار عالی برای کوتاه مدت هستند اما باید چند دلیل درونی هم برای ارتقاء سلامتی و   تناسب اندام    پیدا کنید.

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی

 


  • یک برنامه غذایی مناسب را دنبال کنید


پشتکار و ثبات قدمتان را با تنظیم کردن یک برنامه سلامتی و تناسب اندام   ارتقاء بخشید. ببینید امکان انجام چه کارهایی برایتان وجود دارد. مثلا اگر قبلا رژیم های غذایی کم کربوهیدرات را امتحان کرده اید و حس خوبی با آنها نداشتید، پس دیگر آن را تکرار نکنید. اینکار فقط انگیزه شما و شانس موفقیتتان را در آینده پایین می آورد. یک رویکرد غذایی با میزان کربوهیدرات متوسط می تواند برای شما ایده آل باشد، البته به شرطی که حواستان به مقدار کالری مصرفی خود باشد.بهترین برنامه غذایی، برنامه ای است که مقدار کافی پروتئین و تعداد مناسب کالری را در اختیار شما قرار دهد.

 


  • به خودتان استراحت دهید


وقتی می خواهید پشتکارتان را در دنبال کردن برنامه غذایی و تمرینیتان بالا ببرید، اگر یکبار در رژیم غذاییتان تقلب کردید یا یک جلسه تمرین را از دست دادید، خودتان را سرزنش نکنید. افرادی که اینکار را می کنند ذهن سیاه و سفیدی دارند و اجازه می دهند که یک اشتباه آنها را به کلی از میدان به در کند. 
خلاص شدن از این طرز تفکر هیچ چیز یا همه چیز، به شما کمک میکند دوباره همان جایی برگردید که بودید به جای اینکه چند روز با خودتان کلنجار بروید و یا کلا برنامه را کنار بگذارید. و با 
پشتکار و ثبات قدمتان را با تنظیم کردن یک برنامه سلامتی و تناسب اندام   ارتقاء بخشید. 

 


  • مشکلاتتان را تشخیص دهید

 

برای ایجاد ثبات قدم در برنامه، همیشه نتایج تان را بررسی کنید و هر گونه مشکل را از قبل تشخیص دهید. مثلا اگر بعد از دو هفته از برنامه احساس می کنید که دارید خسته می شوید، پیش خودتان تجسم کنید که اگر چند هفته دیگر بگذرد چه احساسی خواهید داشت. هر چه زودتر بتوانید برنامه را اصلاح کنید یا یک مربی خصوصی بگیرید تا برنامه غذایی و تمرینیتان را بررسی کند، بهتر است تا   به  تناسب اندام  برسید .


اگر اجازه بدهید این خستگی همینطور ادامه پیدا کند، بدن شما به زاری می افتد و وقتی عوامل فیزیولوژیکی با عوامل روانی همراه شوند، حفظ ثبات قدم بسیار دشوار خواهد شد. وقتی زودتر همه چیز را اصلاح و درست کنید، مشکلات را به حداقل رسانده و پروسه دست یافتن به اهدافتان برایتان ساده تر خواهد شد.

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی

 


  • تمریناتتان را اصلاح کنید


اگر تمریناتتان موثر باشند، باید سطح تناسب اندام شما ارتقاء پیدا کند؛ این یعنی پس از مدتی حرکت یا تمرینی که برایتان دشوار بود باید برایتان آسانتر شده باشد.همچنین باید بتوانید برای بالا بردن شدت تمرین، مقدار وزنه هایتان را هم بالاتر ببرید. اما بهتر این است که کل برنامه تان را هر از چند گاهی دوباره تنظیم کنید تا به بالاترین نتایج دست پیدا کنید و ثبات قدم در تمریناتتان را نیز حفظ کنید.تا به اندام دلخواه و لاغری موضعی برسید  به خاطر داشته باشید که هدف اصلی شما با گذشت زمان تغییر می کند. شاید با نزدیک شدن تابستان بخواهید کمی لاغرتر شوید با پزشکتان توصیه کرده باشد که
سلامت قلبی-عروقی خود را بالا ببرید. موضوع هرچه که باشد، فقط اطمینان یابید که برنامه تمرینیتان همیشه به روز باشد.

 


  • به تمریناتتان تنوع بدهید


و آخر اینکه تا می توانید به تمریناتتان تنوع بدهید. ثابت قدم ماندن در برنامه ای که هیچ چیز تازه ای در آن وجود ندارد کار سختی است. چه تمریناتتان را به کل عوض کنید و چه آنرا به طریقی متفاوت انجام دهید، ایجاد تغییر در برنامه به شما کمک می کند همیشه به انجام آن علاقه مند باشید و برای انجام آن پشتکار داشته باشید.از تغییر فصل ها استفاده کنید؛ چرا در تابستان که می توانید بیرون بروید و از هوای آزاد برای دویدن استفاده کنید، تمرینات کاردیو را داخل باشگاه و با تردمیل و دوچرخه ثابت انجام دهید؟ چرا که روحیه برای  ورزش کردن بسیار اهمییت دارد تا نیاز به لاغری موضعی و پیکر تراش نداشته باشد

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی

 


  • پشتکار داشته باشید


دفعه بعد که انتخاب های مختلفی برای برنامه تمرینی و غذاییتان پیش روی دارید، اطمینان یابید که هر یک کالری که انتخاب می کنید متعادل باشد و زمان استراحت و تمرینتان هم مشخص باشد. و اگر سعی کنید به جای اینکه همه وقتتان را صرف برنامه ریزی کنید کمی به بالا بردن انگیزه تان کمک کنید تا  به  تناسب اندام  برسید . ، مطمئن باشید که بهترین نتیجه را به دنبال خواهید داشت.

 

  • روشهای انتخاب باشگاه مناسب


با اینکه امتحان کردن باشگاههای مختلف برای کسب تجربه بد نیست اما پیدا کردن یک باشگاه مناسب می تواند یکی از سخت ترین قسمتهای برنامه  تناسب اندام شما باشد. خیلی ساده است: چرا باید جایی بروید که احساس ناراحتی کنید یا مطابق میلتان نباشد؟ پاسخ این است: به هیچ وجه نباید بروید. در این قسمت اصول اولیه برای پیدا کردن باشگاهی که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد و برای رسیدن به اهداف ورزشیتان کمکتان کند را مطرح می کنیم.

 

دستورالعمل های انتخاب باشگاه مناسب 

 

بررسی ساده از باشگاه هایی که در اطراف محل زندگیتان یا محل کارتان قرار دارد. 


مرحله ۱: تهیه لیستی از چیزهایی که از یک باشگاه انتظار دارید به گرفتن یک تصمیم بهتر و رسیدن به اهداف ورزشیتان کمک می کند. لیستی از ویژگی هایی که از یک باشگاه انتظار دارید تهیه کنید. هر چیزی که برایتان مهم است را در این لیست بیاورید. مثلا: تمیزی، تجهیزات، محل و هزینه. البته شاید نتوانید باشگاهی با همه ویژگی هایی که می خواهید پیدا کنید اما می توانید تصمیمی هوشیارانه تر بگیرید.


مرحله ۲: در مورد امکانات موجود واقع بین باشید. یادتان باشد، ممکن است نتوانید تمام ویژگی های قید شده در لیستتان را در باشگاه مورد نظر  پیدا کنید اما باید سعی کنید مهمترین آنها را با باشگاه مورد نظرتان تطابق دهید. اگر یک باشگاه را فقط به خاطر قیمتش انتخاب می کنید (بزرگترین اشتباه) و ویژگی های باشگاه با نیازهای شما تطابق ندارد، فقط پولتان را دور ریخته اید چون احتمالا پایتان را آنجا نمی گذارید.

 

مرحله ۳: اگر اتاق رختکن جزء علایق شما نیست یک سد بزرگ سر راه تمرینتان قرار می دهید. وقتی برای بازدید یک باشگاه رفته اید خجالت نکشید و هر سوالی که دارید را از راهنمای باشگاه بپرسید حتی اگر در لیستتان نباشد. اگر خواستید یادداشت بردارید. یکی از مهمترین جاهایی که باید نگاه کنید اتاق رختکن است اشتباه نکنید که فقط سرسری به آن نگاه کنید و بگویید که خوب بد نیست. ویژگی هایی از اتاق رختکن که برایتان اهمیت دارد مثل نظافت، امنیت و دوش ها را حتما چک کنید.

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی

 


مرحله ۴: تجهیزات باشگاه باید به پیشبرد برنامه تمرینتان کمک کند نه اینکه موجب آزارتان باشد. همیشه تجهیزات باشگاه (وزنه های آزاد، دستگاه های بدنسازی، دستگاههای هوازی) را خوب بررسی کنید تا ببینید با برنامه تمرین شما مطابقت کند. همچنین به کیفیت و وضعیت آنها هم دقت کنید. خجالت نکشید و از مسئول باشگاه بخواهید که یک تکرار هم که شده روی دستگاه های مورد نظرتان امتحان کنید.


مرحله ۵: هزینه باشگاه هم خیلی مهم است و باید با بودجه شما سازگار باشد. اما وقتی در مورد هزینه یک باشگاه می خواهید تصمیم بگیرید چند سوال را باید از ذهن بگذرانید:

 

- آیا عضویت شما برای یک مدت مشخص که دچار بیماری، مشکلات خانوادگی یا هر مسئله دیگری شدید، قابل فریز کردن است؟ اگر پاسخ مثبت است ببینید که این مدت محدودیتی دارد یا نیاز به هزینه بیشتر است؟


- آیا باشگاه مورد نظر ممکن است در آینده نزدیک شرایط ویژه بگذارد؟ خیلی سخت است که شهریه عضویت باشگاه را تمام و کمال بدهید و بعد ببینید که دو هفته بعد شرایط ویژه ثبت نام گذاشته اند.


- آیا باشگاه برای افراد یا سازمان های خاص تخفیف دارد؟ تخفیف مخصوص افراد مسن، تخفیف مخصوص دوستان و آشنایان و ... با اینکه هزینه باشگاه اهمیت زیادی دارد اما یادتان باشد این نباید تنها ملاک شما برای انتخاب باشگاه باشد. اگر بخواهید فقط بر مبنای هزینه باشگاهی را انتخاب کنید، مطمئنا نیازهایتان برآورده نخواهد شد.


مرحله ۶: درباره پرستل باشگاه تحقیق کنید. چه تعداد از پرسنل باشگاه مربیان کارت دار هستند؟ این مسئله نه تنها به درست تمرین کردن شما کمک می کند بلکه برای ایمنی شما اهمیت دارد. مربیان باشگاه باید حتما کارت دار باشند و همچنین با اصول کمکهای اولیه نیز آشنایی داشته باشند.

 

تاثیر ورزش بر لاغری موضعی


نکات و هشدارهای انتخاب باشگاه 

 


- با سایر اعضای باشگاه در مورد آن صحبت کنید و اطلاعات بگیرید. آشنا شدن با نظر اعضای فعال یک باشگاه خیلی در شناخت آن موثر است.
- محل باشگاه اهمیت زیادی دارد و باید با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. آمد و رفت به باشگاهی که از محل زندگی یا کار شما خیلی دور باشد برایتان سخت
خواهد بود.
- به قرارداد ثبت نام باشگاه خوب دقت کنید و عضویتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای شما را تامین کند. اگر به این نکات توجه لازم را داشته باشید احتمال نیاز شما به لاغری موضعی و پیکر تراش بسیار کم است

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • رضا رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی