اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی و پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی پیکر تراشی | جوانسازی پوست

اکسیر کلینک پوست و زیبایی و تاسب اندام | لاغری موضعی و پیکر تراشی | جوانسازی پوست

تزریق ژل و بوتاکس
کلینیک پوست و زیبایی اکسیر شهرک غرب با انجام خدمات پاکسازی و جوانسازی پوست ، جوانسازی پوست ، جوانسازی صورت ، میکرودرم ، فیزوتراپی ، رفع موهای زائد ، لیزر صورت ، لیزر بدن و بیکینی ، رفع سلولیت ، شاک ویو ، لاغری موضعی و پیکرتراشی ، مشاوره تغذیه و لاغری ، ماساژ ، ماساژ درمانی ، سنگ داغ شرقی ، سوئدی ، فیزوتراپی و شاک ویو ، طب سوزنی
شهرک غرب، بلوار فرحزادی، پارک (شهید نورانی)، پلاک 26 طبقه دوم غربی
021-88361343

  • ۰
  • ۰

آیا شما به جراحی لیفت سینه احتیاج دارید ؟! ( ویژه بانوان )

چه کسی به جراحی لیفت سینه احتیاج دارد ؟!

آیا شما تعجب می کنید که جراحی لیفت سینه نیاز دارید؟ چطور می دانید که کدام نوع جراحی سینه برای شما مناسب است؟ همه چیز بستگی به این دارد که آیا نوک پستان  شما نیاز به بلند کردن دارند یا خیر، سینه شما باید سفت شود، و اگر میخواهید سایز سینه های خود افزایش دهید احتمالا به جراحی لیفت سینه  نیاز خواهید داشت .

 

جراحی لیفت سینه

برخی از زنان از اینکه می توانند سینه خود را به شلوار خود بچسبانند، شوخی می کنند! برخی از زنان اصلاْ برجستگی سینه شان قابل تشخیص نیست  ، اما زنان بزرگترین منتقدان بدنشان هستند. شما هر گونه نوسان در وزن خود را می دانید. شما می دانید  کمی از حجم از سینه های خود را از دست داده اید هر چند این مقدار بسیار کم باشد و ...

بارداری ، تغییرات وزن، پیری و ژنتیک باعث می‌شوند که پوست و بافت سینه، حالت الاستیک (سفتی همراه با انعطاف) خود را از دست بدهد. متخصصان انواع روش‌های لیفت سینه را انجام می‌دهند و آنچه که مورد نظر و سلیقه شما باشد را برایتان رقم می‌زنند.

اندازه گیری های خاصی وجود دارد که جراحان پلاستیک برای تعیین اینکه آیا شما نیاز به جراحی لیفت سینه دارید یا خیر ،  وجود دارد وجود دارد پس لطفا تا انتهای این مقاله تخصصی اکسیر شهرک غرب  همراه باشید .

 

جراحی لیفت سینه

چطوری شکل ایده آل سینه مشخص میشود ؟!

 

برای مشخص شدن شکل ایده آل سینه شما نیاز دارید باید سینه را در موقعیت خودش یعنی روی استخوان جناغ سینه قرار دهید بطوری که با سینه دیگر متقارن باشد  . (عکس بالا را ببینید).

 

اگر شما با یک  خط فرضی یک نوک سینه را به نوک سینه دیگر وصل کنید با خط به وجود آمده با راستای افق موازی باشد ؛ البته زیاد جای نگرانی نیست کمی نامتقارن بودن سینه عادی است .

 

جراحی لیفت سینه

 

چگونه می توان اندازه گیری های شما را تفسیر کرد ؟!

 

حالا برای قسمت مشخص کردن سایز و شکل ایده آل  ! شما اندازه گیری را انجام داده اید، اما منظور آنها چیست؟ این اندازه گیری برای نوع عملجراحی لیفت سینه   شما به دو عامل بستگی دارد:

  1. فاصله بین نوک پستان ها 
  2. محل اکثریت بافت پستان خود را در سینه خود (بالا یا پایین)

 

فاصله عادی میان دو سینه چقدر باید باشد ؟!

اگر  فاصله بین مرکز جناق سینه  و نوک سینه  21 سانتیمتر یا کمتر باشد:

و سینه های شما سنگین نیست، شما به بلند کردن سینه نیاز ندارید.
با این حال، اگر می خواهید سینه های خود را بزرگتر کنید، می توانید آنها را با چربی های خود و یا ایمپلنت های پستان ( تزریق چربی به سینه )  افزایش دهید.


اگر فاصله بین مرکز جناق سینه  و نوک سینه  21 سانتیمتر یا کمتر باشد:

سینه پستان (به معنی اکثر بافت پستان خود را در قسمت پایین سینه) دارید ، شما نیاز به ایمپلنت پستان یا تزریق چربی به سینه دارید .

 

جراحی لیفت سینه

 

اگر فاصله مرکز جناق سینه  و نوک سینه حدود 22 یا 23 سانتیمتر باشد:

و نوک پستان  شما در وسط سینه های خود قرار دارند (نه در قسمت پایین)، و سینه های شما پایین تر از سنگین نیستند، ممکن است به بلند شدن سینه نیاز نداشته باشید. برای سینه های بزرگتر، به نوعی از افزایش سینه نیاز خواهید داشت.


اگر فاصله مرکز جناق سینه  و نوک سینه 22 یا 23 سانتیمتر باشد:

و نوک پستان خود را به سمت کف یا در قسمت پایین سینه خود متمرکز می شود، و اگر سینه های بزرگتری را می خواهید، می توانید با افزایش چربی یا ایمپلنت یا تزریق چربی به سینه به سایز ایده آل برسید .

 

جراحی لیفت سینه

 

اگر فاصله مرکز جناق سینه  و نوک سینه 24 سانتیمتر یا بیشتر باشد:

برای رسیدن به سینه های چسبیده به جراحی سینه نیاز دارید. برای افزایش اندازه سینه، ایمپلنت یا تزریق چربی به سینه می تواند برای افزایش سینه استفاده شود.

 

جراحی لیفت سینه

 

رسیدن به سایز ایده آل سینه

اندازه گیری های بالا مطلق نیستند در عوض، آنها دستورالعمل های کلی برای کمک به شما در ارزیابی سینه ها و میزان کاهش یا کاهش وزن شما ممکن است داشته باشند. ممکن است عوامل دیگری وجود داشته باشد که جراح پلاستیک خود را در تعیین اینکه آیا شما نیاز به یک پستان بلند، افزایش سینه یا ترکیبی دارید، هدایت کنید. 

شما میتوانید همه روزه با شماره 88361343 (021)  تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید مرکز لاغری موضعی و پیکرتراشی اکسیر شهرک غرب 

 

  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • رضا رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی